Palnik ze zmiennym zasilaniem na gaz ziemny / olej lekki.
Działanie dwustopniowe o mocy progresywnej / modulacyjnej.
Możliwość pracy z modulacją mocy dzięki zamontowaniu na tablicy sterującej automatycznego regulatora modulacyjnego PID (do zamówienia osobno, ze specjalnym zestawem do modulacji).
Odpowiedni do pracy z każdym typem paleniska.
Mieszanie powietrza i gazu w głowicy spalania i mechaniczne rozpylanie paliwa przez dyszę pod wysokim ciśnieniem.
Możliwość uzyskania doskonałych wartości spalania dzięki regulacji powietrza podtrzymującego spalanie oraz głowicy spalania.
Ułatwiona konserwacja dzięki możliwości zdjęcia zespołu rozpylania bez demontażu palnika z kotła.
Maksymalny i minimalny przepływ powietrza reguluje serwomotor elektryczny, przy czym przepustnica jest zamykana gdy urządzenie nie pracuje, tak aby uniknąć rozpraszania ciepła do komina.
Kontrola szczelności zaworów zgodnie z europejską normą EN 676.
Przygotowanie do automatycznego przełączania paliwa.
GI MIST 350 - 420 - 510 DSPNM-D
Wyposażono w 1 kołnierz i 1 uszczelkę izolującą do montażu na kotle, 2 węże giętkie, 1 samoczyszczący filtr z grzałką. Dysza niedostępna w zestawie, może być zamówiona osobno w stosunku do mocy potrzebnej.
GI MIST 1000 DSPNM-D
Wyposażono w 1 uszczelkę izolującą do montażu na kotle, 2 węże giętkie, 1 samoczyszczący filtr z grzałką. Dysza niedostępna w zestawie, może być zamówiona osobno w stosunku do mocy potrzebnej.
Właściwości konstrukcyjne
Wentylator odśrodkowy pozwalający uzyskiwać wysokie osiągi.
Wlot powietrza podtrzymującego spalanie z urządzeniem do regulacji przepływu powietrza.
Regulowana głowica spalania wyposażona w dyfuzor ze stali nierdzewnej i stalową tarczę spiętrzającą.
Trójfazowy silnik elektryczny do napędu wentylatora i drugi do napędu pompy.
Presostat powietrza gwarantujący obecność powietrza.
Serwomotor elektryczny z mechaniczną krzywką do jednoczesnej regulacji powietrza do spalania i paliwa.
Pompa zębata z regulatorem ciśnienia.
Opornik podgrzewający do pompy, do zaworu regulującego i do rozpylacza.
Zespół rozpylający z elektromagnesem do sterowania iglic wlotowych / wylotowych dyszy.
Automatyczna aparatura sterująco-kontrolna palnika zgodnie z normą europejską EN 298.
Kontrola obecności płomienia za pomocą fotokomórki UV.
Listwa zaciskowa do zasilania elektrycznego i termostatu palnika, oraz sterowania drugim stopniem pracy lub podłączenia elektronicznego regulatora mocy.
Instalacja elektryczna – stopień ochrony IP40.
GI MIST 350 - 420 - 510 DSPNM-D
Część wentylująca z lekkiego stopu aluminium.
Przesuwny kołnierz do mocowania na kotle pozwalający dopasować występ głowicy do różnych typów komór spalania.
Ścieżka gazowa zawierająca zawór roboczy, bezpieczeństwa i pilota, kontrola szczelności zaworów, presostat niskiego i wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia oraz filtr gazu.
Elektryczny podgrzewacz oleju ciężkiego wyposażony w zawór odgazowywujący , samoczyszczący filtr, termometr, termostat regulujący i minimum; termostat bezpieczeństwa.
Tablica sterownicza zawierająca:
Przełącznik włącz / wyłącz.
Selektor AUTO. / RĘCZNE i MIN. / MAX.
Przełącznik paliwa.
Włącznik grzałki podgrzewacza.
Lampki kontrolne i do sygnalizowania awarii oraz stosowanego paliwa.
GI MIST 1000 DSPNM-D
Część wentylująca ze stali.
Stały kołnierz do mocowania na kotle z zawiasem ułatwiającym demontaż zespołu rozpylającego i tarczy spiętrzającej.
Główna ścieżka gazowa zawierająca zawór regulujący roboczy i bezpieczeństwa, kontrolę szczelności zaworów, presostat niskiego i wysokiego ciśnienia, regulator ciśnienia oraz filtr gazu.
Ścieżka gazowa rozruchowa zawierająca zawór roboczy i bezpieczeństwa, presostat niskiego ciśnienia, regulator ciśnienia oraz filtr gazu.
Grupa 2 elektrycznych podgrzewaczy paliwa, zamontowanych kolejno na ramie zawierającej zawór odgazowywujący, samoczyszczący filtr, termometr, elektroniczną regulację temperatury i termostaty bezpieczeństwa.
Skrzynia rozdzielcza zainstalowana na urządzeniu i oddzielnie tablica sterownicza zawierająca:
Przełącznik WŁĄCZ / WYŁĄCZ.
Selektor AUTO. / RĘCZNE i MIN. / MAX.
Przełącznik paliwa.
Lampki kontrolne i do sygnalizowania awarii oraz stosowanego paliwa.
Wersja na życzenie klienta
Może być zintegrowany w palniku dodatkowy podgrzewacz parowy oleju ciężkiego, co pozwala na grzanie paliwa przy pomocy pary z kotła, a tym samym na uzyskanie oszczędności energii elektrycznej.