Katalog

Palniki

Jakość

Polityka Jakości

Generalna Dyrekcja BALTUR wzięła pod uwagę obecną trudną sytuację w jakiej znajdują się rynki globalne, nie wierząc że są wolni od problemów, które mogą wynikać z tej sytuacji, zdecydował się ustawić jako priorytetowy cel w krótkim czasie poradzić sobie z sytuacją i doprowadzić firmę do okresu ogólnego ożywienia rynków

W tym przypadku konieczne jest stawić czoła każdemu wyzwaniu z determinacją i rozwagą, aby spełnić, jak zawsze, wymagania klientów, bez rozpraszania się na zbędne działania.

W związku z powyższym System Zarządzania Jakością  już wdrożony, powinien zostać poprawiony zgodnie z normą UNI EN ISO 9001:2008 i będzie towarzyszyć firmie pomagając wszystkim, którzy działają aby osiągnąć wyznaczone cele.

Pełna satysfakcja klienta może być osiągnięta jedynie poprzez rozwój "produktów wolnych od wszelkich niezgodności" i wdrażanie "procesów efektywnych i istotnych", a także "procesu poprawy skuteczności i efektywności"

Dyrekcja Generalna potwierdziła swoje zaufanie do osób odpowiedzialnych za Zarządzanie Jakością, pozwalając im wdrażać System Zarządzania Jakością, który przestrzega tych zasad. Ponadto zaleca odpowiedzialnym za Dział Zarządzania Jakością i wszystkim osobom pracującym w tej firmie, pełnego zaangażowania w realizację celów wyznaczonych dla nich.

Dyrekcja Generalna przy okazji okresowych przeglądów, oceni System Zarządzania Jakością, wszystkie elementy niezbędne do realizacji, także politykę jakości i podejmie kolejno decyzje w sprawie strategii do wdrożenia.

Cento, 01.02.2009

Dyrektor Generalny

Dr Richard Fava
BALTUR Logo


 

YouTube Facebook

Strefa Partnera
E-mail:
Hasło:
Proszę czekać...
Proszę czekać...